Breaking News
Loading...
Monday, December 2, 2013

ប្តី​មួយ​រាត្រី One Night Husband (មានវីដេអូ)


នៅ​រាត្រី​ផ្សំដំនេក​របស់​គូស្វាមី​ភរិយាថ្មោងថ្មី​មួយ ក្រោយ​ពេល​បញ្ចប់​ការ​ផ្សំដំនេក ទូរស័ព្ទ​របស់​បុរស​ជាប្តី​បានរោទិ៍​ឡើង​ បន្ទាប់​មក​គាត់​បានចាក​ចេញ​ គឺចេញទៅរហូត​មិនវិល​ត្រឡប់។

ក្នុងនាម​ជាស្ត្រី​មេផ្ទះ​ទន់​ខ្សោយ​មួយរូប Sipang បាន​សម្រេច​ចិត្ត​តាម​ស្វែងរក​ប្តី​របស់​នាង ដោយ​មាន​ជំនួយ​ពីបងប្រុស​របស់​នាង និងបងស្រីថ្លៃ​ចូលទៅកាន់ពិភព​នៃ​សម័យ​ទំនើប​របស់ថៃ។ មានរឿងរ៉ាវជាច្រើន​បានកើត​ឡើង​ ចំពោះនាង​ជាបន្តបន្ទាប់ ហេតុនេះ​សូមរីករាយ​ទស្សនា​ទាំង​អស់​គ្នា..៖

អាន​សង្ខេបរឿង​ជា​ភាសាថៃ៖

สิปาง (นิโคล เทริโอ) หญิงสาวสวยทันสมัย เธอพบรักกับนภัทร ซึ่งเป็นอาจารย์มหาวิทยาลัยและตกลงแต่งงาน

­กันในเวลาไม่นาน เขาก็หายตัวไปหลังจากได้รับโทรศัพท์ลึกลับ­ใน คืนวันแต่งงาน ด้วยความวิตกกังวลกับการหายตัวไปของนภัทร สิปางจึงเริ่มออกติดตามหา ด้วยความช่วยเหลือของชาติชาย (พงษ์พัฒน์ วชิรบรรจง) และบุษบา (สิริยากร พุกกะเวส) พี่ชายและพี่สะใภ้ของนภัทร
ในระหว่างนั้น สิปางได้พยายามเข้ามาใกล้ชิดกับบุษบาเพื่อ­ค้นหาความจริงเกี่ยวกับนภัทร เธอพบว่าบุษบาอยู่ในโลกที่แตกต่างกับสิปาง­อย่างสิ้นเชิง เธอเป็นแบบฉบับของแม่บ้านช้างเท้าหลังที่ม­ีชีวิตอยู่ใต้บงการของสามี
เมื่อสิปางเข้าใกล้ความจริงเกี่ยวกับนภัทร­มากขึ้น โฉมหน้าใหม่ของสามีคืนเดียวของเธอก็ค่อยๆ ปรากฏให้เห็นเด่นชัดขึ้นทีละน้อย
ขณะเดียวกันความสัมพันธ์ระหว่างสิปางกับบุ­ษบายิ่งนานวันยิ่งแนบแน่น การได้เรียนรู้ชีวิตในโลกที่แตกต่างกันทำใ­ห้สิปางถึงกับต้องคิดทบทวนความเห็นเดิมที่­เธอเคยมีต่อความรัก การเสียสละ และความหมายของการดำรงชีวิตเสียใหม่ สิปางเริ่มต้นตั้งคำถามกับทุกอย่างในชีวิต­ซึ่งนำไปสู่จุดจบอันน่าสะเทือนใจ

9171one_nite_husband.jpg
ប្រភពពី៖​ www.neavea.com

0 comments:

Post a Comment

Copyright © 2013 Group News All Right Reserved